Grupiņas “Pelītes”  bērni un viņu vecāki iepazīst “logopēdisko pasauli”

Marta mēnesī mūsu iestādē noris “Atvērto durvju dienas”, kad aicinām vecākus ilgāk uzkavēties kopā ar saviem lolojumiem bērnudārzā, mācīties un darboties kopā, uzzināt ko jaunu par mūsu ikdienas darbu.

20. marta pēcpusdienā 11. grupas vecāki un bērni satikās ar mūsu izglītības iestādes logopēdu Līgu.

Šāda iniciatīva radusies no iepriekšējas pieredzes par logopēdisko pēcpusdienu 1. vecumposma grupā, kurā tiek pievērsta uzmanība bērnu valodas attīstībai un tās nozīmīgumam turpmākajiem bērna panākumiem mācību procesā.

Logopēda klātbūtne piedāvā unikālu iespēju iegūt profesionālu redzējumu par bērnu individuālajām vajadzībām valodas attīstības jomā. Vecākiem tiek sniegta vērtīga informācija un praktiski padomi, kā atbalstīt bērnus mājas apstākļos. Šī tikšanās veicina sadarbību starp ģimeni un speciālistu, nodrošinot kompleksu un efektīvu pieeju valodas problēmu risināšanai.

Šāda tikšanās ir atbalstoša vecākiem, kur gūt atbildes uz jautājumiem un atbalstu no speciālista. Tā ir kopīga izpratne par bērnu attīstības posmiem un potenciālajām grūtībām, kas ļauj vecākiem būt informētiem, nodrošinot bērniem vislabāko iespējamo atbalstu.

Logopēde vecākus iepazīstināja ar vienkāršiem vingrinājumiem, kā darboties katru dienu ar bērnu, cik ilgu laiku prasa šāda darbošanās, kad to vislabāk veikt. Kā, iesaistot logopēdiskus uzdevumus, interesanti var stāstīt pasakas. Vecāki kopā ar bērniem veica uzdevumu – skandēja skaitāmpantus un rādīja līdzi kustības, kurus logopēde bija izvēlējusies. (Šos vingrinājumus var atrast mūsu logopēdes Līgas ieteiktajā saitē https://www.youtube.com/@rasaparberniem4903/shorts “Baltā kaza” un “Bungas”.)

Vēl vecāki tika iepazīstināti, kādas spēles var izmantot darbojoties mājās ar bērniem, kuras neprasa daudz līdzekļu un darba. Vecākiem kopā ar savu bērnu, bija iespēja padarboties grupas vidē ar šīm spēlēm.

Vecāku un bērnu tikšanās ar logopēdu ir nozīmīgs ieguldījums bērnu nākotnē, attīstot viņu valodas prasmes, tā nodrošinot bērniem veiksmīgas attīstības apstākļus.

Skip to content